رونمایی از نسخه خاص کیا اپتیما، با الهام از شخصیت بت من
 

«مجله ماشین» – کمپانی "کیا"، با همکاری دو کمپانی dc entertainment و rides، نسخه ی خاصی از مدل optima sx limited را، که با الهام از شخصیت سینمائی batman تزئین شده، و عواید فروش آن صرف امور خیریه (کمک به مردم محروم آفریقا)، خواهد شد، آماده، و از آن رونمائی کرد.
رینگ های 20 اینچی 5 پره مزین به لوگوی "بت من"، کالیپرهای ترمز ksport، کیت بدنه ی منحصر بفرد، استفاده از چراغهای نئون زرد رنگ در زیر خودرو، استفاده از رنگ مشکی مات به همراه طراحی عکس "بت من" به رنگ piano-black، در قسمت جلو و عقب، و بهره مندی از سیستم اگزوز اسپرت، از جمله ویژگیهای شاخص این خودرو به شمار می روند.
به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، این خودرو در بخش داخلی نیز، همانند بخش خارجی، دارای ویژگیهای منحصر بفردی است، که از میان شاخص ترین آنها می توان به: استفاده از چرم درجه ی یک به رنگ مشکی و اکسنت های زرد، مزین شدن جداگانه ی تمام صندلی ها، به لوگوی "بت من"، و طراحی بسیار خاص کنسول مرکزی اشاره کرد. حسن ختام اتمام این پروژه، یک دست لباس مخصوص "بت من" است، که درون صندوق بار این خودرو جای گرفته، و به خریدار آن هدیه می شود. شایان توجه است، خودروی مورد بحث، حاصل 40 ساعت کار و تلاش هنرمندان این سه کمپانی است،که طبق اعلام مسئولین "کیا"، اواخر این هفته، در میدان time warner "نیویورک"، و در خلال برگزاری مراسم jla، به نمایش در می آید.
به اطلاع مخاطبین فهیم "مجله ی ماشین" می رساند، مراسم jla، جشنی است که از طرف کمپانیdc entertainment برگزار می شود، و در طی آن، راجع به تمامی قهرمان هائی که توسط این کمپانی خلق شده اند (بت من، زن شگفت انگیز، آکوئا من و ...)، صحبت می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 91
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 633
بازدید ماه : 12820
بازدید کل : 462534
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2